Οι Έλληνες είναι ικανοποιημένοι με την αντιμετώπιση της κυβέρνησης στη διαχείριση της πανδημίας του κορονοϊού, σύμφωνα με έρευνα της Interview.
Πρώτος υπουργός στην προτίμηση των πολιτών είναι ο Κυριάκος Πιερρακάκης, για τα ψηφιακά άλματα της χώρας εν μέσω της πανδημίας.
Συγκεκριμένα, με αξιολόγηση από το 1 έως το 10, μετά τον Κυριάκο Πιερρακάκη που συγκεντρώνει 8,1, ακολουθούν ο υπ. Υγείας, Βασίλης Κικίλιας με 7,6 και ο υπ. Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Γιάννης Βρούτσης με 6,6.
Επίσης, σε ερώτηση για το "πώς αξιολογείτε τη στάση του πρωθυπουργού, αλλά και του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης", ο Κυριάκος Μητσοτάκης έλαβε 8,3 και ο Αλέξης Τσίπρας 4,0.
Πρώτος υπουργός στην προτίμηση των πολιτών είναι ο Κυριάκος Πιερρακάκης, για τα ψηφιακά άλματα της χώρας εν μέσω της πανδημίας.
Συγκεκριμένα, με αξιολόγηση από το 1 έως το 10, μετά τον Κυριάκο Πιερρακάκη που συγκεντρώνει 8,1, ακολουθούν ο υπ. Υγείας, Βασίλης Κικίλιας με 7,6 και ο υπ. Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Γιάννης Βρούτσης με 6,6.
Επίσης, σε ερώτηση για το "πώς αξιολογείτε τη στάση του πρωθυπουργού, αλλά και του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης", ο Κυριάκος Μητσοτάκης έλαβε 8,3 και ο Αλέξης Τσίπρας 4,0.
Σε ερώτηση για το εάν "Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με την άποψη ότι η Ελλάδα και οι Έλληνες έκαναν ψηφιακά μέσα σε λίγες εβδομάδες, ότι δεν έγινε για πολλά χρόνια;", οι απαντήσεις ήταν οι εξής: Συμφωνώ/Μάλλον συμφωνώ 90% και Διαφωνώ/Μάλλον διαφωνώ 10%.
Επιπλέον, σε ερώτηση για το "πού κατά την άποψη σας κυκλοφορεί περισσότερο ο κορονοϊός", η συντριπτική πλειοψηφία απάντησε τα Μέσα Μεταφοράς και στη συνέχεια σε επιφάνειες.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!