Από τη μια οι ανατροπές, που προκάλεσε η πανδημία. Από την άλλη, οι τεράστιες δυνατότητες που ανοίγει το Ταμείο Ανάκαμψης. Και κάπως έτσι το Επιχειρησιακό Σχέδιο της ΑΑΔΕ περνάει σε άλλο επίπεδο, βάζοντας στο... παιχνίδι τους ψηφιακούς ελέγχους και την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Αναμφίβολα, αυτό που ξεχωρίζει από το Επικαιροποιημένο Σχέδιο της ΑΑΔΕ είναι η πρόβλεψη Ταμειακών Μηχανών «κλειστού τύπου», που θα περιλαμβάνουν POS, και ανάπτυξη συστήματος παρακολούθησής τους! Το project θα πρέπει να είναι λειτουργικό το 2024 κι από τη στιγμή που έχει ενταχθεί στα ορόσημα του Σχεδίου Ανάκαμψης, δεν τίθεται θέμα παρατάσεων ή αναβολών. Επί της ουσίας, με αυτόν τον τρόπο η ΑΑΔΕ κάνει πράξη την on line σύνδεση των ταμειακών μηχανών και των POS με το Taxis, έτσι ώστε οι ελεγκτικές υπηρεσίες να γνωρίζουν σε πραγματικό χρόνο ποιος είναι ο τζίρος της αγοράς και τι πρέπει αναμένεται στα κρατικά ταμεία.
Στο project έρχεται να «κουμπώσει» ένα χρόνο αργότερα, το «πέρασμα» της Φορολογικής Διοίκησης σε περιβάλλον Τεχνητής Νοημοσύνης και Ανάλυσης Δεδομένων. Το έργο περιλαμβάνει την προμήθεια συστήματος ανάλυσης και εξόρυξης δεδομένων για τα δεδομένα της ΑΑΔΕ.
Πρόκειται για το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των δυνατοτήτων εκμετάλλευσης των δεδομένων που έχει η ΑΑΔΕ και περιλαμβάνει την υιοθέτηση ισχυρής αρχιτεκτονικής δεδομένων, την ανάπτυξη κοινού αποθετηρίου μεταδεδομένων, την προμήθεια κατάλληλων λύσεων λογισμικού και την ανάπτυξη τεχνικών και εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης όπως μοντέλα πρόγνωσης, εξόρυξης δεδομένων, στατιστικής και ποσοτικής ανάλυσης, προσομοιώσεις κ.λπ.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!