Το Συλλογικό Σήμα της Πιερίας είναι εδώ για να αναδείξει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των τοπικών επιχειρήσεων, κάνοντας εύκολο τον εντοπισμό προέλευσής τους και δημιουργώντας ευκαιρίες οικονομικής ανάπτυξης και οφέλη σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο.
Ποια είναι τα πολλαπλά οφέλη της χρήσης του σήματος από τις τοπικές επιχειρήσεις;
Ποιοι είναι τρόποι σωστής χρήσης του;
Πώς θα βοηθήσει κάθε κλάδο ξεχωριστά;
Σε αυτά και σε πολλά ακόμα ερωτήματα θα απαντήσουν οι ειδικοί, στην Ανοιχτή Εκδήλωση "Παρουσίαση του Συλλογικού Σήματος της Πιερίας", που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 17 Απριλίου και ώρα 19.00 στη Συνεδριακή Αίθουσα του Επιμελητηρίου Πιερίας, (1ος όροφος).
Στην εκδήλωση θα μιλήσουν ο κος Ηλίας Χατζηχριστοδούλου, Πρόεδρος Επιμελητηρίου Πιερίας & Αντιπρόεδρος Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, ο κος Στάθης Κουτσοχήνας, Διδάκτωρ Νομικής – Δικηγόρος, πρ. Πρόεδρος Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης και ο κος Χρήστος Χέλμης, Brand Strategist & Creative Director της εταιρείας επικοινωνίας Colibri.
Ομιλητές της εκδήλωσης θα είναι:
- Ηλίας Χατζηχριστοδούλου, Πρόεδρος Επιμελητηρίου Πιερίας & Αντιπρόεδρος Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος.
- Στάθης Κουτσοχήνας, Διδάκτωρ Νομικής – Δικηγόρος, πρ. Πρόεδρος Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης.
- Χρήστος Χέλμης, Brand Strategist & Creative Director, ιδρυτής της εταιρείας Colibri.
Τις ομιλίες θα ακολουθήσει συζήτηση και κύκλος ερωτήσεων / απαντήσεων. Στην εκδήλωση αναμένεται να παρευρεθούν εκπρόσωποι των Τοπικών Αρχών και των επιχειρήσεων της Πιερίας. Η εκδήλωση είναι ανοιχτή στο κοινό.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!