Ένας μήνας πέρασε από το προηγούμενο δημοσίευμά μας για την παράνομη αφισοκόλληση στους δρόμους της πόλης μας και το μόνο που άλλαξε είναι οι αφίσες των εκδηλώσεων, τίποτα άλλο. Απεναντίας, λόγω συνωστισμού στις κολώνες, οι αφίσες κατέβηκαν και χαμηλότερα με αποτέλεσμα να κρύβουν πλέον και την ορατότητα σε κάποιες διασταυρώσεις.
Ο Δήμος και οι αρμόδιες υπηρεσίες δείχνουν πλέον πλήρη αδιαφορία για την ανεξέλεγκτη κατάσταση. Αυτή τη στιγμή στους δρόμους της πόλης μας επικρατεί ένα διαφημιστικό χάος εις βάρος της οδικής ασφάλειας, καταπατώντας έτσι τα δικαιώματα και την προστασία των οδηγών, των πεζών και των ΑμεΑ, εντός των ευρωπαϊκών προδιαγραφών βιώσιμης αστικής κινητικότητας.
Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας στο άρθρο 11, αλλά και πλήθος άλλων νόμων, εγκυκλίων και διατάξεων είναι σαφείς ως προς το πού επιτρέπεται και με ποιες προϋποθέσεις η υπαίθρια διαφήμιση, τόσο σε δημόσιους όσο και σε ιδιωτικούς χώρους.
Στην τελευταία ΚΥΑ 46526/2020 που υποτίθεται ότι αυστηροποιεί το πλαίσιο της υπαίθριας διαφήμισης (μένει να το δούμε στην πράξη), το Υπουργείο Εσωτερικών επισήμανε ότι : «με βάση τις διατάξεις του άρθρου 11 του ΚΟΚ (ν. 2696/1999), εφόσον τοποθετούνται διαφημιστικές πινακίδες κατά παρέκκλιση της ισχύουσας νομοθεσίας, γεννάται υποχρέωση αφαιρέσεως, εξαλείψεως ή θέσεώς τους εκτός λειτουργίας, κατά πρώτο λόγο από τους ΟΤΑ, και κατά δεύτερο λόγο από τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες (παρ. 8 άρθρου 11 του ΚΟΚ).
Στις φωτογραφίες παραθέτουμε εικόνες από το 2023 και το 2024. Το μόνο που άλλαξε τελικά είναι οι καλλιτέχνες στις αφίσες, τίποτα άλλο!















0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!