ANASTASIADIS
HCN Fiber Connected

Ακολουθήστε το Kapa News στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις με καθημερινή ενημέρωση


Θεσσαλονίκη: 54χρονος αυτοϊκανοποιήθηκε σε σταθμό του Μετρό μπροστά σε κόσμο


Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Πέμπτης (17/7) στη Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στον σταθμό του Μετρό «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός».

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το thestival.gr, λίγο μετά τις 00:00, ένας 54χρονος αποφάσισε να αυτοϊκανοποιηθεί σε αποβάθρα του Μετρό μπροστά σε άλλους πολίτες που περίμεναν να επιβιβαστούν σε συρμό.

Υπάλληλος του μετρό που αντιλήφθηκε τα όσα συνέβαιναν, ειδοποίησε την Αστυνομία.

Αστυνομικοί που έσπευσαν στο σημείο συνέλαβαν τον 54χρονο.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια